اس ام اس و جوک های خنده دار جدید
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392
نویسنده : مهدی
اس ام اس و جوک های خنده دار جدید

http://icons.iconarchive.com/icons/iconbest/helldesign/128/devil-love-icon.png

 


تو این ماه رمضون که دست و پای شیطون بستس، متوجه شدم خودم هم یه سری قابلیتهای خاصی دارم که بعضا شیطون هم نداره


آقا ما کنتور آب خونمون خرابه بیشتر از 700تومن نمیندازه:شارژ ایرانسل میگیرم بیاید خونمون ماشینتونا بشورین.


آیا میدانید سایپا و محصولاتش نقش بزرگی رو در تنظیم جمعیت ایران و حتی بخشی از خاور میانه ایفا کرده است؟
"سایپا مطمئین


دیـروز ی آدامــس شیـک خــریـدم روش نوشتـــــه بــود " آدامـس جـویـدنـی"
دٍ آخه لامـــــصـــّـــب مگـه آدامـس شیـاف کـردنی ام داریـم؟؟؟


آخه چرا وقتی اس خالی میفرستیم انگلیسی حساب میکنن؟
ازکجا میدونن به چه زبونی سکوتــ کردیم؟
آقا اصن من دوس دارم فارسی سکوت کنم..
مسئولین، رسیدگی لطقا.


اگه نیوتن کارتون فوتبالیست ها رو می دیدید مطمنم نظریه جاذبه زمین رو قبول نمیکیرد لامصب نیم ساعت رو هوا میمونه تمام خاطرات زمان بچگیش هم به ذهنش میاد بعد متوجه میشه که باید هیت بزنه


من تحت تاثیر ارمین تو ای اف ام خطاب به پشه ها :شبا خیلی هم پر رنگ روزا کجایین


این مدتی که ویتامین سه تموم شده بوووووود،قبل از ماه رمضونم بود ماه عسلم نمیذاشت صبحااااا.
یه مدت من سرگردون بودم که صبح باید چیکار کنم دقیقا.یه کم فکر کردم به این نتیجه رسیدم که باید بلند شم با حیرت به پوست خودم دست بکشم.لامصب نصف روزم پر میشد حال اون آقاهه رو درک میکردم.


تو سريال مادرانه كه اين دختره به خاطر كم توجهي پدرش اين جوري شده درست مي گن اگه پدرش يه كم بهش توجه مي كرد و به موقع با چند تا پس گردني يا سيلي و يا غيره ...توجه خودشو به دخترش نشون مي داد كه ديگه نمي رفت معتاد بشه.
آخيش دلم خنك شد اينو نوشتم.


عاغا شما هم وقتی میخوایید برید دستشویی مثل گروه ضربت که دنبال مجرم باشن میرید داخل و در و دیوار و نگاه میکنید که سوسک نباشه یا من فقط اینجوریم ؟


فیلم های ماه رمضون امسالم شورشو در آوردنا.
اون از مادرانه که دختره ابرو هاشو رنگ کرده،باباش برگشته میگه میخای بیای پایین آرایشتو پاک کن.اونم از فیلم خروس.تو فیلم خروس:جواد رضویان به دختره میگه نقش شما توی فیلم اینکه بیهوشی،بعداز چندروز به هوش میای و حمیدلولایی رو صدامی زنی.
بعدش دختره میپرسه که اسم فیلم چیه؟بعد جواد رضویان میگه:اسمش خروسه
آخه من نمیدونم خروس چه ربطی به به هوش اومدنه دختره داره؟


توي سريال مادرانه اول سريال يه جمله در مورد احترام به پدر ومادر نوشته ولي ما هر چي نگاه مي كنيم نديديم كسي تو اين سريال به پدر مادرش احترام بگذاره فقط هر چي دختره گند بالا مي ياره مي نويسند پاي پدرو مادرش بيچارش خود دختره اصلا تقصيري نداره؟
يعني اگه پدري به خاطر مشغله زياد نتونست زياد براي بچش وقت بگذاره بچش بايد بره معتاد بشه؟
اين سريال بد آموزي داره.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/